Zapraszamy naszych Klientów do wspólnego tworzenia systemu najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, który pozwoli nam usprawnić obsługę Państwa zamówień. Jeśli nie znajdziecie tu Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o przesłanie go na adres mailowy naszego sklepu sklep@techmot24.pl, a wraz z odpowiedzią zostanie umieszczone na tej stronie.
- Jak uniknąć kosztów wysyłki?
Odpowiedź: Istnieje możliwość odbioru osobistego po uprzednim umówieniu się z nami telefonicznie pod numerem (+48 12) 386 20 60 lub mailowym na adres sklep@techmot24.pl. - Czy mogę gdzieś podejrzeć status mojego zamówienia?
Odpowiedź: Tak. Po zalogowaniu się do sklepu, należy wejść do profilu Klienta. Informacje będą w zakładce "Zamówienia bieżące". Opcja ta jest tylko dostępna dla zarejestrowanych Klientów. - Jak można zrezygnować z przesyłanego ze sklepu newslettera?
Odpowiedź: W każdym mailu do naszych Klientów, którzy zgodzili się na przesyłanie newslettera, w stopce jest link, po kliknięciu którego z bazy zostanie usunięta zgoda Klienta na subskrypcję. Oznacza to, że Klient nie otrzyma więcej informacji z naszego sklepu pocztą elektroniczną. - Dlaczego w otrzymanym mailu z potwierdzeniem zamówienia mam "krzaczki" zamiast polskich liter?
Odpowiedź: W niektórych starszych programach poczty (również WWW) nie rozpoznawany jest automatycznie format znaków wg standardu UTF-8. Aby zobaczyć właściwie zakodowane polskie znaki należy w menu programu przestawić ręcznie kodowanie znaków na Unicode (UTF-8). - Jak kupić towar, aby nie płacić dodatkowych kosztów?
Odpowiedź: Najtańszą formą zakupów (bez kosztów dodatkowych) jest odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym w Proszowicach (informacje jak do nas dojechać na stronie Kontakt) i zapłata gotówką przy odbiorze. Jeżeli zakupiony towar ma zostać przesłany do Klienta, należy skorzystać z płatności na nasze konto firmowe (brak pobrania i kosztów transakcji internetowej).