- Sklep internetowy www.Techmot24.pl powstał we współpracy z firmą COMARCH, w oparciu o bezpieczny schemat sklepu zaprojektowany przez jej doświadczonych programistów.
- Płatności on-line obsługiwane są przez serwis www.payu.pl - bezpieczny system płatności z szeroką i wygodną ofertą obejmującą karty płatnicze oraz przelewy ze wszystkich banków.
- Dane osobowe Klienta podane w trakcie składania zamówienia lub rejestracji konta wykorzystywane są tylko i wyłącznie przez firmę TECHMOT Wiesław Ptak Spółka Jawna - właściciela sklepu www.Techmot24.pl, do potwierdzania i realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem.
- Dane osób zapisanych do otrzymywania newslettera służą wyłącznie do przesyłania informacji o aktualnościach i promocjach w naszym sklepie. Newslettera można zaprenumerować na każdej stronie sklepu w dziale Pomocy dla Klienta.
- Dokładamy także wszelkich starań, aby nasi Klienci mieli gwarancje bezpieczeństwa dotyczące zarówno jakości towarów, jak i jakości obsługi serwisowej podczas trwania gwarancji.
- W naszej ofercie znajdują się produkty wysokiej jakości uznanych producentów. Każdy produkt pochodzi z legalnej dystrybucji, jest fabrycznie nowy i posiada w większości oryginalne opakowanie. Uzyskane od producentów opisy towarów podajemy do wiadomości Klientów na kartach szczegółowych produktów.
- Gwarantujemy dostawę towaru zgodną ze złożonym przez Klienta zamówieniem. Każda przesyłka w naszym magazynie jest pakowana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej wartości. Współpracujemy z firmą kurierską, która gwarantuje bezpieczną dostawę paczki pod wskazany przez Klienta adres.
- Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub brak oryginalnego opakowania (nie wszystkie towary posiadają opakowanie producenta) dostarczonej paczki pojawią się wątpliwości co do jej stanu - prosimy nie odbierać przesyłki, gdyż może to spowodować nieuznanie reklamacji w firmie kurierskiej. O zaistniałym tego typu fakcie prosimy nas niezwłocznie poinformować, a po otrzymaniu potwierdzenia od firmy kurierskiej o uszkodzeniu paczki, wyślemy nowy towar najszybciej jak to możliwe lub zwrócimy wpłaconą za towar należność wraz kosztami dostawy.
- Każdy zakupiony u nas produkt posiada gwarancję producenta. Gwarancja może mieć postać karty gwarancyjnej (dołączonej do przesyłki wraz z dowodem zakupu) lub zdarza się, że warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi. W przypadku gdy producent nie dostarcza karty gwarancyjnej indywidualnej, jakość towaru gwarantuje nasza firma.
- Naszych Klientów prosimy o zachowanie dowodu kupna (faktury / paragonu) oraz oryginalnego opakowania (jeżeli występowało) do daty wygaśnięcia gwarancji wskazanej w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji w załączonej karcie gwarancyjnej lub w opisie znajdującym się na opakowaniu produktu.